590.ua
Інтернет-магазин 590.ua
1
  • Київ
    • Київ
    • Харків
    • Львів
    • Вінниця
    • Одеса
    • Запоріжжя
    • Кривий Ріг
    • Кременчук
    • Черкаси
    • Миколаїв
    • Херсон
    • Кропивницький
    • Дніпро
    • Донецьк
    • Тернопіль
    • Ужгород
RU
UA

Питання відповідь

Що таке гарантія на побутову техніку?

Гарантійний термін на побутову техніку це той час, протягом якого виробник гарантує справну роботу всіх функцій приладу або основних вузлів побутової техніки. Зазвичай термін гарантії становить від року до трьох років.

У разі поломки або неправильної роботи техніки протягом терміну гарантії виробник зобов'язується безкоштовно відремонтувати прилад або замінити на новий при неможливості ремонту. При цьому Ви не платите за комплектуючі і послуги ремонту.

Але гарантія виробника діє не у всіх випадках, і зазвичай це обумовлюється в гарантійному талоні, який йде разом з товаром. Перелічимо основні випадки, коли безкоштовний гарантійний ремонт не може бути здійснений:

  • поломка в результаті недотримання правил користування технікою;
  • використання приладу не за призначенням;
  • відсутність документів, що підтверджують покупку і гарантію (чек, гарантійний сертифікат, договір купівлі-продажу і т. д.);
  • наявність всіляких механічних пошкоджень;
  • ремонт або розбір приладу кимось, крім уповноваженого сервісного центру;
  • порушення інших умов, зазвичай описаних в гарантійному талоні виробника.

O терміни гарантії

Трапляється таке, що терміни гарантії, які встановлює виробник на окремі вузли і деталі, відрізняються від строків гарантійної експлуатації всього вироби (можуть бути довше або менше основного терміну). Виробник має на це право, і, в такому разі, потрібно керуватися цими термінами.

У будь-якому випадку, купуючи побутову техніку, детально вивчіть всі нюанси гарантійних зобов'язань виробника. Особливо, якщо великий термін гарантії дуже привабливий і є одним з основних чинників, які впливають на Ваш вибір. Тільки в такому випадку Ви не потрапите в незручне становище, знаючи всі умови гарантії та безкоштовного сервісного обслуговування.

Хто несе відповідальність за якість побутової техніки?

Якість побутової техніки та її працездатність є предметом відповідальності виробника продукції. Всі виробники надають гарант якості на готову продукцію. Кожен виробник самостійно визначає термін товару. У випадки претензії покупця щодо якості товару, покупець має можливість звернутися в сервісний центр виробника, або до торговця в установлений період, згідно з чинним законодавством України.

Чому в новій пральній (посудомийній) машині вода?

Часто покупці пральних і посудомийних машин звертаються з таким питанням до продавця. І дійсно, чому в абсолютно новій машині можна виявити невелику кількість води в барабані або відкривши фільтр внизу пральки? Невже цією машиною вже хтось користувався?

Насправді це пояснюється досить просто. Справа в тому, що, як і вся побутова техніка, пральні та посудомийні машини проходять випробування на різних стадіях виробництва.

Кожна випускається відомими виробниками пральна машини або посудомийка проходить «ходові» випробування, здійснюючи один або кілька циклів роботи вхолосту, без завантаження білизни або посуду.

Крім роботи всіх основних вузлів апарату, за допомогою води перевіряють герметичність і надійність з'єднань, які повинні будуть надійно утримувати воду протягом багатьох років експлуатації приладу.

Тобто, купуючи таку техніку, можна бути впевненим, що якість апарату знаходиться на належному рівні, а Ви і ваші сусіди захищені від можливих протікань. Саме про це свідчать такі сліди випробувань, як залишки води всередині посудомийної або пральної машини.

Мої дії при виявленні несправності в техніці?

Якщо Ви виявили несправність в побутовій техніці, на яку ще діє гарантія виробника, Вам слід зробити наступне:

  1. Знайти і підготувати всі документи, які підтверджують оплату товару та гарантійні зобов'язання фірми-виробника. Як правило, це чек (товарна накладна), а також гарантійний талон з печаткою відповідної торгуючої організації.
  2. Звернутися до авторизованого сервісного центру, фахівці якого проведуть огляд і експертизу щоб визначити причину поломки і можливість гарантійного ремонту. Якщо несправність приладу підпадає під дію гарантії, сервісний центр відремонтує його безкоштовно у встановлені законом терміни.
  3. У тому випадку, якщо дефект неустраним і ремонт техніки неможливо здійснити, в сервісному центрі Вам видадуть акт, який підтверджує наявність непереборний несправності і його можливу причину (наприклад, заводський брак). З цим актом Вам потрібно звернутися в організацію, у якій була куплена техніка і написати заяву про обмін або повернення товару. В якості підстави для обміну служить акт, виданий сервісним центром.
  4. У встановлений законом термін (або в інший, з Вашої домовленості з продавцем) Ви отримаєте інший, справний прилад або Вам повернуть гроші, якщо зробити обмін на аналогічну модель буде неможливо.

Слід зазначити, що все вищесказане стосується лише тих випадків, коли ще діє термін гарантії і несправність виникла не про Вашої вини. В іншому випадку все набагато простіше - звертайтеся в сервісний центр, який відремонтує Вашу техніку, але не безкоштовно - Вам доведеться заплатити за комплектуючі і послуги ремонту.

Чому мій гарантійний талон не заповнено?

Дуже часто буває, що гарантійний талон на придбаний в інтернет-магазині товар виявляється назаповненим. Це трапляється головним чином, тому, що Вам доставляють абсолютно новий товар, упаковка якого не розкривалася.

Багато виробників побутової техніки (наприклад, Ariston та Gorenje) Вкладають гарантійні талони всередину техніки, і ми не роздруковуємо товар тільки для заповнення гарантійного талона. Адже техніка в порушеною упаковці може пошкодитися в процесі транспортування.

Якщо Вам доставили побутову техніку, придбану в нашому магазині, і Ви виявили, що гарантійний талон порожній, потрібно зробити наступне:

  1. Взяти товарний чек (товарний чек і ін.) І гарантійний талон.
  2. Переписати серійний номер і модель виробу (якщо вони вже не вказані в талоні).
  3. Звернутися до київського або регіональний офіс інтернет-магазину 590.ua, де Вам поставлять печатку в гарантійному талоні.

Зробити це Ви можете в будь-який термін протягом гарантійного терміну. Наявність печатки торгуючої організації в гарантійному талоні надає сервісного центру інформацію про термін гарантії, який в такому випадку має визначатися від дати продажу.

Якщо ж друк в гарантійному талоні буде відсутній, і буде виявлена ​​несправність техніки протягом терміну гарантії, сервісний центр буде вважати цей термін від дати виробництва техніки. А це може різко скоротити реальний гарантійний термін для Вашої побутової техніки.

Як швидше отримати техніку, якщо я перебуваю не в Києві?

Ви можете придбати побутову техніку в інтернет-магазині з доставкою в інше місто, крім Києва. Це зробити зовсім не складно, а для того, щоб Ваша покупка якомога швидше була доставлена, потрібно виконати ряд нескладних дій. Детальніше про ці кілька кроків:

  1. Для початку Вам потрібно оформити замовлення товару у нас на сайті. Під час його оформлення Ви вказуєте адресу, на який ми будемо повинні вислати рахунок для оплати.
  2. Наші менеджери оперативно висилають Вам рахунок, при необхідності зв'язавшись з Вами.
  3. Потім Вам потрібно оплатити рахунок за покупку техніки в банку.
  4. Після проведення оплати наша бухгалтерія повинна побачити надходження коштів на рахунок, а менеджер зв'яжеться з Вами, щоб підтвердити отримання грошей.
  5. Тепер необхідно вибрати зручний спосіб доставки та затвердити його. Це може бути доставка товару до дверей або до офісу перевізника з подальшим самовивозом. 
  6. Після відправки товару наш менеджер повідомить Вам номер транспортної декларації, за якою Ви отримаєте покупку у перевізника.
  7. У разі, якщо Ви забираєте товар з офісу перевізника, зробити це потрібно в узгоджений час (графік роботи можна дізнатися на сайті перевізника). Тоді ж виробляється і оплата послуг транспортної компанії.

Якщо Вам потрібно буде зв'язатися з одним з представників інтернет-магазину Partner.ua в своєму регіоні, дізнатися його координати можна в розділі Контакти нашого сайту

Приносите ви техніку по Україні?

Інтернет-магазин 590.ua здійснює доставку побутової техніки, придбаної Вами, по Києву і в інші міста України.

Доставка по Києву

Якщо Ви зробили покупку у нас на суму понад 2500 грн, ми зробимо для Вас безкоштовну доставку в межах Києва (за умови, що є працюючий вантажний ліфт для підйому техніки на Ваш поверх). Якщо сума Вашої покупки не досягає 2500 грн, доставка по Києву обійдеться Вам у 50 грн.

Якщо Вам потрібно підняти техніку на поверх, але вантажного ліфта немає, підйом потрібно додатково сплатити.

Також ми здійснюємо доставку в передмістя Києва, яка додатково оплачується.

Доставка в інші міста України

Якщо Ви живете не в столиці і бажаєте придбати у нас побутову техніку для дому, труднощів з доставкою також не виникне. У 11 регіонах є представництва інтернет-магазину 590.ua. У ці регіони при сумі замовлення понад 2000 грн і самовивозі з офісу представника доставка Вам також обійдеться безкоштовно.

В інші населені пункти доставка придбаного у нас товару здійснюється за допомогою компаній-перевізників. В такому випадку Вам доведеться оплатити послуги транспортної компанії.

Детальніше про вартість та умови доставки побутової техніки Ви можете дізнатися на сторінці Доставка або звернутися до менеджера, який докладно розповість Вам про це і відповість на всі Ваші запитання.

Скільки часу займе доставка в моє місто?

Для наших покупців, які живуть в інших містах України, ми передбачили не тільки платну, але також безкоштовну доставку товару. Чим ці два варіанти відрізняються?

платна доставка в Ваше місто не займе більше 5 робочих днів. Чому нам потрібно п'ять днів, щоб доставити Вашу нову побутову техніку в Ваше місто? Зазвичай підготовка і відправка замовлення складається з кількох етапів, які можна розписати по днях:

  • Перший день йде на те, щоб визначитися з товаром і оплатити його за отриманим від нас рахунку. До речі, умовою відправки придбаного товару в Ваш регіон є повна передоплата по виставленому рахунку.
  • На наступний день ми отримуємо оплату Вашої покупки і проводимо підготовку Вашого товару до відправки.
  • Третій день є днем ​​відправки товару за допомогою транспортної компанії, яка надає послуги доставки вантажів по всій Україні.
  • На доставку вантажу практично в будь-яке місто України зазвичай йде два робочих дня. Тобто, на п'ятий день після покупки Ви зможете забрати Вашу нову техніку зі складу компанії-перевізника.

Оплату послуг компанії, яка займається вантажоперевезеннями, потрібно буде здійснити вже на місці, під час отримання товару.

Точну вартість доставки Ви можете уточнити на сайті транспортної компанії, або, зв'язавшись з її менеджерами, які дадуть відповідь на всі Ваші запитання.

Щодо безкоштовної доставки, Яка здійснюється нашим власним транспортом в наші регіональні представництва. У цьому випадку термін доставки може складати більше 5 днів, в залежності від того, наскільки завантажена машина, яка регулярно відправляється в Ваш регіон.

Скільки коштує доставка?

Інтернет-магазин 590.ua доставляє товар по Києву і в інші міста. Доставка побутової техніки для Вас може бути платній або безкоштовній, в залежності від суми Вашої покупки і місця, куди повинен бути доставлений товар.

Для безкоштовної доставки в межах Києва Вам потрібно придбати товару на суму 2500 грн і вище. Якщо ви зробили замовлення на меншу суму, доставка в межах міста Києва обійдеться Вам у 50 грн.

Якщо товар об'ємний і вимагає підйому на поверх, а в будинку відсутня вантажний ліфт, Вам доведеться заплатити за підйом. Детальніше дивіться інформацію на сторінці Доставка.

Також безкоштовна доставка при замовленні на суму від 2500 грн здійснюється в наші представництва в регіонах, звідки Вам доведеться забрати товар самовивозом.

Якщо Ви живете в передмісті Києва або в населеному пункті, в якому немає нашого представника, доставка товару буде платною. В цьому випадку ми звертаємося до спеціалізованих транспортним компаніям, які мають мережу представництв по всій Україні. Вам потрібно буде оплатити доставку перевізнику при отриманні техніки на складі компанії.

Дізнатись деталі та точну суму оплати послуг транспортної компанії доставки Ви можете дізнатися на сайті перевізника. Зазвичай вартість послуг таких компаній залежить від відстані а також ваги і розмірів товару.

Чому товар був відправлений не тим перевізником, кого я вказав в примітці?

У примітці до замовлення можна вказати Ваше переваги на користь того чи іншого перевізника, але остаточний вибір залишається за нами.

Чому реальна ціна не збігається з тією, яку я бачу в смс?

Для зручності наших покупців при оформленні заявки на придбання товару ми просимо Вас залишити свій номер телефону. Таким чином нам легше інформувати Вас про зміни в оформленні покупки.

Якщо Ви оформили заявку на товар і залишили номер свого мобільного телефону, Вам прийде короткий sms-повідомлення. У ньому ми вказуємо номер замовлення і його суму. Однак трапляється так, що ціни в повідомленні і на сайті відрізняються один від одного.

Це відбувається в тих випадках, якщо оплата техніки виробляється не відразу після оформлення заявки. Справа в тому, що ціни на товари в інтернет-магазині 590.ua щодня оновлюються. З цієї причини вартість товару може незначно змінюватися через коливання курсу Євро.

Для фіксації ціни на техніку існує єдиний спосіб: внести за неї 100% передоплату протягом дня оформлення замовлення.

При оформленні заявки на товар первісна вартість техніки фіксується на термін одну добу. Якщо ж Ви вирішили оплатити покупку пізніше, вартість товару буде залежати від курсу Євро на дату оплати товару.

Щоб уникнути подібних непорозумінь ми рекомендуємо оплачувати товар відразу після оформлення заявки і отримання рахунку. В такому випадку не відбудеться ніяких змін у вартості замовлення. Та й доставка товару в підсумку відбудеться швидше.

На жаль, техніка, за яку не внесено передоплату, знаходиться у вільному продажі і її може продати будь-який менеджер, як в Києві, так і в регіоні (в 590.ua більше 20 регіональних представників).

У зв'язку зі зміною цінової політики заводів-виробників і стрибків курсів оплат (ціна за європейську техніку фіксується в євро, а оплата проводиться в національній валюті за поточним курсом) повна передоплата - єдиний спосіб зафіксувати ціну.
 

Як відбувається передоплата і доплата за техніку «під замовлення»?

Якщо трапилося так, що модель техніки, яка Вам сподобалася, має позначку «під замовлення», це означає, що в даний момент її немає на нашому складі. Таке буває найчастіше з популярними і сезонними товарами.

Такий товар можна замовити так само, як і будь-який інший, але процедура оплати дещо відрізняється, і складається з одного або двох кроків.

Крок перший - передоплата за товар. ЇЇ ми приймаємо в нашому офісі після того, як узгоджені всі деталі вибору моделі і покупки на сайті інтернет-магазину 590.ua або з нашим менеджером.

Розмір передоплати може становити від 20% до 100% вартості товару і залежить від багатьох факторів, які ми обговорюємо індивідуально.

Тільки після того, як внесена передоплата за товар, замовлення може вважатися оформленим, і ми переходимо до наступного етапу продажу - доставці техніки з Києва.

Після того, як обрана Вами техніка доставляється до Києва, настає час зробити крок другий - здійснити доплату. Вона становить різницю між сумою передоплати і вартістю техніки на дату оплати.

Сума доплати може незначно відрізнятися від спочатку розрахованої. Це пояснюється тим, що ціна на всю техніку вважається в Євро, курс якого коливається. Таким чином, остаточна ціна обраної Вами техніки може бути як вище, так і нижче початкової ціни в гривнях.

Як і в яких випадках відбувається повернення і заміна побутової техніки?

Якщо Ви придбали товар в нашому інтернет-магазині, і він виявився неналежної якості або несправним з вини виробника, на нього поширюються гарантійні зобов'язання. Якщо ж відремонтувати техніку по гарантії авторизований сервісний центр не має можливості, Ви маєте право обміняти або повернути товар.

Згідно законодавства, в магазині Вам повинні надати аналогічну модель або схожу по функціональності техніку того ж виробника. Якщо ж такої можливості немає, Вам повернуть гроші, витрачені на придбання даного побутового пристрою.

Хочемо звернути Вашу увагу, що поверненню та обміну підлягає тільки та побутова техніка, на яку ще не закінчився термін дії гарантії від виробника.

Дізнатися докладніше про процедуру заміни і повернення побутової техніки в інтернет-магазині 590.ua можна на цій сторінці: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.

Як оформити замовлення в інтернет-магазині 590.ua?

Замовити побутову техніку в інтернет-магазині 590.ua можна дуже просто, зробивши кілька простих дій:

  1. Виберіть потрібну Вам техніку в нашому каталозі.

Знайти потрібну модель можна двома способами: за допомогою навігації з лівого боку сторінки, яка складається з розділів і підрозділів каталогу, або за допомогою пошукової форми, яка знаходиться в правій частині верхньої панелі меню.

Уважно вивчіть опис і технічні характеристики потрібної моделі, щоб переконатися, що вона дійсно Вам підходить. Зверніть увагу на розміри, колір, основні функції.

Ви можете також порівняти кілька схожих моделей техніки, натиснувши на посилання «У список порівняння», а також звернутися за порадою до нашого консультанта.

Якщо Ви зібралися оплачувати покупку картою (Віза, Мастеркард і ін.), Обов'язково уточніть наявність техніки на складі у наших менеджерів по телефону.

  1. Додайте товар в корзину.

Для цього потрібно натиснути кнопку «Купити» або передзвонити нашому менеджеру, який допоможе оформити заявку на потрібний Вам товар.

  1. Продовжіть вибирати техніку.

Якщо Ви бажаєте придбати ще якусь техніку, натисніть на посилання «Продовжити покупки». Після того, як Ви виберете все, що Вам необхідно, натисніть кнопку «Перейти в корзину» для того, щоб оформити замовлення.

У правому верхньому кутку сторінки є також іконка кошика, натиснувши на яку Ви також відкриєте кошик, в якій знаходяться вибрані Вами товари.

В протягом 4 годин вибрані Вами товари зберігаються в кошику, щоб Ви могли відкласти процес покупки на час і повернутися до нього трохи пізніше.

  1. Внесіть дані про себе в анкету.

Ви можете обмежитися заповненням мінімально необхідної інформації (ім'я та номер телефону для контакту). Але ми рекомендуємо заповнити анкету повністю, вказавши також адресу електронної пошти, адреса для доставки товару та додаткову інформацію в поле коментарів.

  1. Надішліть заявку.

На сторінці з анкетою є кнопка «Надіслати», яка відправляє заявку менеджерам магазину. Якщо Ви не заповнили обов'язкові поля, анкета не буде відправлена, про що з'явиться повідомлення у верхній частині сторінки.

Якщо анкета була успішно відправлена, Ви побачите повідомлення з номером замовлення а також отримаєте на вказаний номер мобільного телефону смс з підтвердженням замовлення.

  1. Дочекайтеся, коли наш менеджер зв'яжеться з Вами.

Це необхідно для того, щоб уточнити деталі, які стосуються оплати товару і його доставки. Тому рекомендуємо знаходиться поруч з телефонами і приймати дзвінки.

Менеджер підтвердить замовлення, наявність техніки на складі, уточнить обраний спосіб оплати і повідомить Вам орієнтовний термін доставки техніки.

Другий дзвінок, який обов'язково потрібно прийняти, Ви отримаєте через кілька днів від служби доставки.

Ми постаралися зробити придбання побутової техніки в нашому інтернет-магазині простим і приємним. Тому бажаємо Вам успішних покупок, відмінного настрою і гарного дня!

Що таке інверторний двигун?

інверторні двигуни застосовуються в такий побутової техніки, як кондиціонери, пральні машини, холодильники.
Чим гарний двигун інверторного типу:

  • дозволяє швидше виходити на заданий режим роботи;
  • точніше підтримує задану температуру або швидкість обертання барабана;
  • значно тихіше працює в порівнянні зі звичайним двигуном;
  • значно економічніше в будь-яких режимах роботи;
  • несе менше навантаження на електромережу.


Як працює інверторний двигун?

В основу роботи двигунів цього типу покладено принцип инвертирования струму. Інвертор перетворює змінний струм мережі в постійний, а потім створює змінний струм потрібної частоти, який визначає частоту обертання електромотора кондиціонера, пральки або холодильника.

Таким чином знижується споживання електроенергії при необхідності перемикання в режими роботи нижче максимальної потужності двигуна.

У інверторному двигуні використовуються електромагнітні хвилі, що приводять у рух поршень безпосередньо, без участі допоміжного коліна (вала), за рахунок чого підвищується енергоефективність і не втрачається ККД.


В інверторних системах застосовуються бесщеточние мотори, які мають значно менший рівень шуму за рахунок відсутності тертя деталей. Така конструкція електромотора є більш надійною і довговічною.

 

Інверторна технологія дозволяє створювати по-справжньому комфортні режими роботи приладу, дозволяючи гнучко налаштовувати режим роботи двигуна відповідно до необхідності, не витрачаючи при цьому занадто багато електроенергії.

Вибір техніки з інверторним двигуном є виправданим, якщо Ви цінуєте комфорт і енергоефективність при користуванні технікою для будинку.


Приклади моделей побутової кухонної техніки з використанням інверторного двигуна:

Пральні машини:

Фронтальне завантаження, повнорозмірна  AEG  L98699FL

Фронтальне завантаження, повнорозмірна   AEG  L87695WD

Фронтальне завантаження, вузька   AEG  L58547SL

 

Фронтальне завантаження, повнорозмірна  Electrolux  EWW1697MDW

Фронтальне завантаження, повнорозмірна   Electrolux EWW1686HDW

Фронтальне завантаження, повнорозмірна  Electrolux  EWF1687HDW

Фронтальне завантаження, повнорозмірна   Electrolux  EWF1487HDW

Фронтальне завантаження, вузька  Electrolux  EWS1477FDW

Виробник Samsung, Наприклад, надає на свої пральні машини з цифровим інверторним двигуном гарантію 10 років (на двигун).
 

Чи не знайшли відповідь на своє питання?
Задайте його нашим менеджерам
Задати питання

100% оригінал
від європейських виробників

Акції!
Подарунки! Знижки!

кожні 2-е тижні щось новеньке

Швидка доставка в будь-яке місто України. Від 5000 грн - до квартири по Києву БЕЗКОШТОВНО

Наші менеджери
найчуйніші і професійні

up
0
Пусто
Запис близько
близько
Зв'язок з нами
Telegram
Viber
пошта
Телефони