Що робити, якщо придбаний Вами товар виявився низькою якістю або має серйозні дефекти? Чи можна повернути товар чи обміняти на інший? Ці питання хвилюють багатьох наших покупців.
Якщо товар виявився неякісним і на нього діє гарантія, можуть бути два варіанти розвитку подій: ремонт за гарантією виробника або обмін (повернення) товару якщо відремонтувати його неможливо.
Щоб здійснити повернення побутової техніки або її обмін, Вам необхідно зробити кілька кроків:
- якщо товар неможливо відремонтувати, авторизований сервісний центр повинен надати Вам Акт технічного стану, в якому зазначено, що ремонт неможливо зробити.
- Прикласти до цього Акту документи, що підтверджують покупку (чеки та ін.) та гарантію (гарантійний талон).
- Заповнити заяву за встановленою у Додатку 8 до Постанови уряду № 506 від 11.04.2002 р. формою.
- Звернутися з цими документами до організації, яка продала Вам побутову техніку.
У встановлені законом терміни Вам повинні здійснити повернення товару (відшкодувавши його вартість) або обмін на інший товар тієї ж моделі чи аналогічної.
Звертаємо Вашу увагу на витяги з закону "ПРАВА СПОЖІВАЧІВ ТА ЇХ ЗАХИСТ"
Стаття 4.3. Потребувачі зобов'язані:
1) перед початком експлуатації товару поважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником
(продавцем, виконавцем) документації на товар;
2) у разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.
--
Тобто, у разі недотримання норм експлуатації побутового приладу в обміні/поверненні техніки Вам може бути відмовлено на законних підставах.
Будь ласка, будьте уважні!
Бажаємо Вам лише приємних вражень при використанні побутової техніки!