ПОРЯДОК
повернення товару, проданого за спеціальними умовами:
акції, знижки, розпродаж, подарунки.
Оскільки Продавець зацікавлений в підтримці об’ємів продажів, представленні та просуванні на ринок нових моделей техніки, зацікавленні та підтримці інтересу Покупця до товарів, що реалізуються Продавцем, Продавець використовує наступні способи заохочення Покупця:
-
Маркетингові акції – представлення нових моделей товарів на спеціальних умовах;
-
Збільшення об’ємів продажів – реалізація окремих моделей товарів за спеціальними цінами;
-
Зацікавлення Покупців у співпраці з Продавцем – пропозиція подарунків при реалізації окремих моделей товарів;
-
Реалізація залишків товарів – розпродаж;
-
та інші способи заохочень, не обмежуючись переліченим.
Крім того, певні моделі та одиниці товару можуть бути уцінені Продавцем. Про факт та причини такої уцінки Покупець повідомляється наочними засобами – цінники, оголошення, попередження, або відповідними електронними повідомленнями – оголошеннями та/або банерами, розташованими на веб-сторінках в мережі івнтернет.
1. Загальний порядок повернення товару
Ч. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі за текстом – Закон):
«Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України1.»
1 Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою КМУ від 19.03.94 р. №172.
Положення цієї статті Закону поширюються на всіх кінцевих споживачів (тлумачення терміну відповідно до Закону) та на товар, реалізований за цінами, що відрізняються від звичайних роздріюних цін.
Положення цієї статті поширюються лише на окремий товар, що був уцінений, залежно від причини уцінки.
Якщо Покупцем придбано акційний товар в якому згодом виявлено істотні недоліки, про які Покупець не знав у момент покупки, Покупець, що є кінцевим споживачем, має право звернутися до Продавця з вимогою повернути кошти, сплачені товар неналежної якості або обміняти такий неякісний товар на аналогічний товар належної якості.
Якщо Покупець придбав товар з незначними недоліками, про які Продавець повідомив, наприклад зазначивши причини уцінки, Покупець не має права вимагати повернення коштів за такий товар або обміну на підставі ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», а саме на заміну товару неналежної якості товаром належної якості.
2. Окремі умови повернення товару.
У випадку, якщо товар був реалізований за спеціальною ціною або як подарунок з умовою придбання одним чеком з іншим довільним товаром, - то повернення будь-якої одиниці товару з такого чеку можливе лише в разі повернення всіх артикулів, що перелічені в цьому чеку.
Така умова визначається та запроваджується Продавцем з метою запобігання зловживання правами і можливого придбання декількох одиниць товару з метою отримання подарункового чи акційного товару шляхом повернення інших артикулів з чеку.
Товар, придбаний за спеціальними умовами акції приймається до повернення відповідно до умов його реалізації.
Умови повернення придбаного товару регламентуються Цивільним кодексом і Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цими законодавчими актами, акційний товар прирівнюється до звичайного.
3. Повернення коштів.
У випадку прийняття рішення про повернення коштів – Продавець повертає Покупцеві, що є кінцевим споживачем, сплачені за товар грошові кошти в день проведення повернення товаруабо, якщо це неможливо, не пізніше 7 днів від цієї дати.
За товар, що реалізовувався на спеціальних умовах як акційний, уцінений та/або подарунковий, Продавець може повернути лише ту суму коштів, яку фактично сплатив Ппокупець відповідно до розрахункового документу.
Товар, придбаний за спеціальними умовами акції приймається до повернення відповідно до умов його реалізації.
Вживання слів "знижка", "знижена ціна", "розпродаж" використовується Продавцем в разі, якщо в даний час вартість дійсно нижче, ніж звичайна, за якою продукція продається в даному магазині, пропозиція обмежена за термінами (і вони вказані), чітко обумовлено місце проведення та група товарів, на яку поширюються вигідні умови. Повідомлення про акцію доводяться Покупцям публічно, а також Продавець може кожному з них донести інформацію про те, яка ціна була до знижок і яка є зараз.
Продавець не прагне стимулювати попит Покупця заявами про те, що кількість певного товару є обмежена, якщо це не так, і не вдається до дезінформації Покупця в будь-який інший спосіб.
ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК
повернення придбаного товару
Шановний Покупцю!
Якщо ви хочете повернути або обміняти своє замовлення, ми тут, щоб допомогти!
Ви можете повернути придбаний товар товар для отримання іншого товару або повернення сплачених за товар коштів.
Для цього необхідно зробити декілька простих кроків і ми готові йти Вам назустріч!
Ми пропонуємо безкоштовне повернення або обмін протягом 14 (календарних) днів починаючи з дня, наступного за днем отримання Вами замовленого товару, при виконанні умов, викладених нижче.
Повернуті товари повинні мати ярлики, повинні бути в оригінальній упаковці, не повинні мати видимих ознак зносу або використання.
1. Зверніть увагу, що Законом України «Про захист прав споживачів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 передбачені певні вимоги як до товару, що повертається, так і до Вас, як Покупця.
Повернення або обмін товару може бути проведено, якщо:
- товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний Вами за призначенням, та одночасно
- від дати отримання Вами товару пройшло не більше чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі і
- товар не використовувався, є збереженим його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також
- Ви зберегли та надаєте разом із заявою про обмін чи повернення товару розрахунковий документ, отриманий Вами разом з проданим товаром.
Наголошуємо:
Товари, що повертаються, повинні мати ярлики, бути в оригінальній упаковці, не повинні мати видимих ознак зносу або використання.
Звертаємо Вашу увагу на те, що КМУ затверджено «Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)», з яким Ви можете ознайомитись на офіційному інтернет-ресурсі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п.
Щоб ініціювати повернення або обмін, будь ласка, виконайте наступні кроки:
- особисто або шляхом надсилання письмового звернення подайте відповідну письмову заяву, в якій вкажіть обставини придбання (дата, вартість, акційною чи звичайною була пропозиція, тощо) та причини повернення товару;
- як у випадку особистого звернення, так і у випадку письмового звернення, надісланого поштою, додайте до заяви оригінали або копії розрахункових документів;
- у випадку наміру розірвати договір купівлі-продажу - зазначте в заяві спосіб в який бажає отримати повернення грошових коштів: номер банківської картки чи банківського рахунку, готівковий розрахунок.
Зазначаємо, що:
При розірванні договору купівлі-продажу ми докладемо всіх можливих зусиль, щоб провести розрахунок з Вами якнайшвидше та у прийнятний для всіх спосіб.
Розрахунок відбуватиметься виходячи з того, що сума повернутих коштів не має бути меншою вартості товару на час його купівлі, тому просимо зберігати і надавати разом із заявою про повернення товару розрахунковий документ, що підтверджує вартість такого товару.
Скільки часу займає отримання повернення грошей, заміни товару:
Обмін на аналогічний товар за його наявності, можливий під час Вашого особистого звернення. Також, зручний час обміну може бути погоджено в телефонній розмові з Вами або у відповіді на Ваше письмове звернення.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви, як споживач, маєте право або придбати будь-які інші товари з наявного в нас асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
У випадку, якщо Ви бажаєте отримати розрахунок готівкою, а на момент Вашого звернення необхідна сума в касі Продавця відсутня, ми можемо запропонувати Вам безготівковий спосіб розрахунку або зобов’язуємось провести розрахунок з Вами протягом та не бальше 7 (Семи) днів від дати Вашого звернення.
Транспортні витрати в процесі повернення:
Ви можете самостійно повертати придбаний товар Продавцеві, якщо для Вас це прийнятно і зручно. Проте, при поверненні габаритного товару вагою понад 5 кг, за умови, що Ви попередите нас заздалегідь усно чи письмово, - ми своїми силами проводимо транспортування такого товару. Безкоштовно.
Якщо товар, який Ви повертаєте, виявився пошкодженим:
питання про прийняття такого товару може бути вирішене Продавцем лише за наявності офіційного документу – Акту, складеного АСЦ (Авторизованим Скервісним Центром), в якому визначені причини втрати якості товаром.
Якщо Ви маєте додаткові питання з приводу правил повернення товару – ми відкриті до діалогу та готові на них відповідати: